camillaochkaffe

Alla inlägg under juni 2011

Av Camilla Augustsson - 30 juni 2011 22:39

Idag hämta ja ut ett paket med lite nytt till garderoben. :) 

Alltid kul me lite nya kläder. 


 ett linne.. har ett vitt sen innan med. 

 Luvtröja ( ni som känner mig vet ju att jag "inte gillar "luvtröjor) 

 ett par leggins som ja tänkt ha när jag går ut och går/cyklar men även till varddags. 

 och ett vanligt svart linne. 

Och sist men inte minst en till sån här... har ju ett grönt.



 

Nä nu ska jag vara värdelös och gå ut o röka... sen försöka leta upp sängen.. svårhittad så här på kvällen när man jobbat.

Men ska upp före tuppen så det är nog dags att slagga snart. :)



natti          

Av Camilla Augustsson - 30 juni 2011 09:52

Av bloggen helt. 

Har jobbat... och när jag inte har jobbat har jag varit trött eller umgåtts med älsklingen eller vänner. 


Men jag mår bra.. gått ner 7 kilo sammanlagt känns blä 5 kilo första veckan och några hekto hit och dit tills nu. 

Men kroppen gör väl sitt. :) 


Nu ska jag snart fram på torget och kika.. "marknad" idag. + att jag måste handla käk och sånt så jag har på jobbet och hämta ut paket. 15.45-22 ska jag jobba så med idag är det 6 arbetspass på raken innan det blir nått ledigt igen. :) 

Av Camilla Augustsson - 23 juni 2011 14:14

ÄR AGRAFFERNA BORTA.


Men aj va det kände på översta... den som va värst irriterad och svullen. 

Dom andra gick bra o ta. 


Nu soffar jag mig och dricker lite kaffe innan jag ska trampa iväg igen. 

Är ju jobb som nalkas. 

Så Simon har jag inte fått se så mycket idag. 

Han är ute och går nu.. och precis när han kommer sen så ska jag dra. 

Får hoppas att han är vaken när jag kommer hem så jag kan säga hej iaf

Innan jag ska sova för imorgon blir det upp tidigt för jag jobbar dag passet. 


Working woman nu... känns gött!!!! :) 

Av Camilla Augustsson - 23 juni 2011 09:27

Undra när vi ska få lite skön värme och sol??


Idag ska jag med darlingen och hämta de lackerade ramarna... 

efter det blir det till VCT och ÄNTLIGEN ta bort agrafferna. 


Sen blir det jobb 15.45-22 :) Så blir hem efter ärendena och planera in mat,mellanmål mm som jag ska ha med. 

Mycket planerande men det funkar. :) 

Av Camilla Augustsson - 22 juni 2011 09:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Camilla Augustsson - 22 juni 2011 08:58

Har inte hänt så mycket de sista dagarna.. 

I måndags var ju första jobb dagen. Och det gick bra. 

Va ledig igår och är det idag med sen är det 6 dagar i rad ledig 1 och 6 dagar till. 

Jobbar ju midsommar helgen så får ju ut lite $ 

Känns skönt när man får jobba för pengarna påriktigt. 


Igår skulle jag ha åkt med älsklingen på Speedway. Men min huvud pallade inte. 

Så la mig och sov en stund istället. 

När jag vaknade blev det lite Dr.Quinn En säsong kvar och se .. sen har jag sett alla + filmen. Kommer bli tomt utan dom ;) 


Får väl fixa lite Ghost Whisperer istället eller vad säger du kicki? 


Nu på morgonen har jag ringt VCT först Törebodas... så dom ringer upp 09.20 ca Ska be om tid i morgon så jag får ta bort agrafferna innan jobbet. 

Snittena har läkt fint.. men "hålen" där agrafferna går ner är fortfarande irriterade svullna... och lite variga.. kan det va så att man inte tål dom???


Ringde Vara vct med... ska be dom skicka över min journal till töreboda.. 

bättre sent än aldrig var ju bara... snart 7 månader sen jag flytta.. seg r*va själv.


Imorgon jobbar jag kväll.. 15.45-22

Ska nog ut och gå en sväng sen... eller cykla om det inte blir regn.. vill inte riskera att bli sjuk nu när jag har jobb. 

Onödigt.. eftersom jag rätt lätt blir sjuk. 

Av Camilla Augustsson - 20 juni 2011 06:29

På sommarjobbet idag. 

Lite nervöst men spännande 8 veckor ihop med brukaren. 

( ska jobba som personlig assisten) 


Så 7-16 idag.. ledig tisdag och onsdag .. jobbar torsdag och fredag. :) Perfekt liksom. :) Så nu har jag packat ner mellanmål och lunch så får det bli middag när jag kommer hem.. planera,planera,planera. 

Tar väl ett tag innan man kommer in i allt. 

Idag ska vi ut och åka lite så fick bli en ready to go drink ( naturdiet) som jag ska ta till lunch... så blir bara ett varmt mål idag. Men det får gå. :) 


Nej nu får ja lyfta på arslet och ta på mig ytterkläderna. 


Ha en bra dag alla.

Av Camilla Augustsson - 18 juni 2011 09:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards