camillaochkaffe

Alla inlägg under augusti 2011

Av Camilla Augustsson - 13 augusti 2011 12:03

Som vanligt här. 


Har legat hemma jätte förkyld. Är fortfarande inte helt bra men det får gå ändå. Idag och i morgon är mina två sista jobb dagar på sommar vicket. 

Känns både bra o dåligt. 

Bra för att skolan börjar och där får ja träffa alla underbara igen. 

Dåligt för att jag trivs ändå rätt bra med att jobba. 

Men det är bara att hålla ut 2 terminer kvar i skolan sen har JAG en utbildning. 

Det trode jag aldrig. 

Får bara hoppas att de två terminerna som är kvar går lika bra som denna som varit. 


Älsklingen är på väg till Målilla för att se speedway gp. 



Så honom ser ja inte för än i morgon efter jobbet och då ska jag åka till mor och far. Stannar där till onsdag. 

Sen efter det får jag några dagar hemma att landa och förbereda mentalt för skolan som börjar den 23.

Kan ju inte bli bättre. 


Nådde mitt tredje delmål som sagt för ett tag sen... och gått ner yterligare lite till. Skulle börja träna förra fredagen men då drog min förkyldning igång så blev inget träna... blev bara städ av gymmet. 

Men får hoppas att jag piggar på mig så jag kan dra igång igen. 

Av Camilla Augustsson - 1 augusti 2011 00:19

Med bloggen just nu. 

Men det får ni ta...  Har väl inte gjort så mycket. 

Hälsat på familjen Hallén en dag.. och Jobbat typ..

Imorgon jobbar jag dag så 7-16 Vi ska iväg på en lite utflykt och äta ute. 

Ska bli trevligt. 


Sen är jag ledig på Tisdag. Sen jobbar jag en massa innan det blir ledigt igen. 


Och snart börjar skolan igen... känns kluvet. 

Men samtidigt saknar jag alla goa klasskamrater.. kommer väl inte i skolan fort igen. Är ju bara två terminer kvar sen är jag en undersköterska på riktigt men inriktning på utvecklingsstörning och funktionshinder. Kan nog inte bli bättre. 


Måste kika på vad det är för böcker som behövs denna terminen mm dax att buda/köpa hem dom. 


Här kommer lite foton som jag tatt under de sista dagarna. 



Lilla Neha <3

 

Joel slänger sig i polen. <3




 

Svägerskan men sina söta ungar <3


  Älsklingen ( stolt morbror ) <3

 

Jag idag på jobbet



 


   Min älskade katt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards