camillaochkaffe

Alla inlägg under november 2011

Av Camilla Augustsson - 24 november 2011 12:20

Är så trött på detta!! Att aldrig få vara pigg? Energin är som bortblåst. En dag på praktiken gör mig liggandes i soffan resten av kvällen för att jag strängt mig för o försöka vara så pigg och allert som möjligt... när jag egentligen inte är det alls. 

Det suger musten ur mig. 

Är trött hela tiden dygnet runt.... la mig 23 igår kväll och sov till 10.30 ändå är jag exakt lika trött som när jag la mig igår kväll......... just shooot me ... 


Och sen värken... men det fick ja tabb för nu. Nästa vecka skulle vi höras igen.. är jag fortfarande trött remiterar han mig till medicin på KSS för yttligare prover. 

Känns iaf skönt att min läkare tar mig på allvar. 

Var längesen ja hade någon läkare som har tatt mig på allvar så det känns bra. 


Man måste ju få klaga lite ibland....... för detta  tär på mig vill jag lova. :( 

För är det inte det ena så är det , det andra eller allt på samma gång. ( dö trött, ont i ryggen och nacken, huvudvärk och feber )  de vanliga symptomerna med andra ord..  Nu ska ja jobba från 14-21.30 ikväll.... och är redan färdig för att gå och lägga mig... så detta kommer bli kul..... klarar mig nog där... Men när jag kommer hem och ska lägga mig sen.. och upp före fan dagen efter... hade ja bara varit "normal" hade detta inte varit några problem alls.. 



Gnäll,gnäll..gnäll.... take it or live it...          det är jag just nu!. 

Av Camilla Augustsson - 17 november 2011 06:55

Har fått reda på att det är borrelia jag har... har nu ätit penicillinet i 10 dagar idag som jag skulle... och det känns inte ens lite bättre.. och detta känns ju lovande? eller inte... 


Fick va hemma från apu´n igår... och även idag kommer jag att få va hemma så tråkigt 

Men har feber och är öm i nästan hela kroppen. 


Ska ringa min handledare sen och efter det blir det att ringa vct och se om man kan få en tid till läkaren innom en snar framtid. 


Är ju ledig i morgon så då hinner jag vila upp mig en extra dag så ska ja försöka mig på helgen istället. 

jobbar ju 7-16 både lördag och söndag. 


Vill inte missa mer... detta känns pinsamt. 

Men men. bara att gilla läget. 



Ska försöka ta tag i några uppgifter med så man får betat av lite. 

Är ju inte så långt kvar i skolan när vi är tillbaka från praktiken... Sjukt fort har denna terminen rusat iväg. Sen är det bara 1 kvar... och efter det har JAG en utbilldning.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards