camillaochkaffe

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Dax att ta sig i kragen

Av Camilla Augustsson - 12 mars 2013 19:58

Ja nu har latmasken varit hos mig alldeles för länge.. inte OK. 

Får börja lugnt med promenader iaf... halsen är inte OK. 


Sovrummet är färdigt och Storarummet... Nu håller vi på med hallen. Så det går frammåt. 


I morgon ska ja försöka starta upp ett "nytt liv". 

Med mer karraktär.. va det gäller allt. 


Försöka minska på rökningen med.. 


Japp ändring var det.



Hej hå lets gå. 


Slut ressultat sovrummet


   





Annars har jag kikat klart på SoA... Så nu får ja va utan mitt ögongodis ett tag... Mr Jax.. hot hot hot. 


Men i morgon ska det städas där nere och diska..... och UT OCH GÅ!. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Augustsson - 16 januari 2013 14:00

Nä nu har jag varit hemma och ledig länge nog.... nu kan ja gärna få jobba igen. Har inget inplanerat för än den 23 och det känns ju som en evighet dit.    Idag händer det inte allt för mycket men skönt med sånna dagar med bara glida här hemma in...

Av Camilla Augustsson - 15 januari 2013 18:25

Både på hemmet och annan skit.  Vissa dagar är det ju så då bara allt snurrar runt i skallen på en. Har väl varit hemma för många dagar nu!. ;)    Har iaf fått in en hög med ved så vi får lite värme i huset.  Funderar starkt på att krypa ner ...

Av Camilla Augustsson - 14 januari 2013 15:22

Går frammåt.  Storarummet är nästan helt klart. Ska upp lite mer på väggarna bara.  Men det tar vi lite eftersom.  Sovrummet är snart klart med.. idag ska dom regla upp där dörren till vinden har varit så det blir hel vägg. För då kan vi skr...

Av Camilla Augustsson - 14 januari 2013 15:19


Falska människor får mig att må illa.  Det knyter sig i magen och jag blir arg.  Hugg mig i ryggen en gång till så ska vi se om du vågar stå kvar.     ...

Av Camilla Augustsson - 19 november 2012 15:52

Livet går upp och ner. Har jag fått lära mig gång på gång!. Men nu är det bättre igen. Och det känns skönt.. och bättre ska det bli.    Mitt mående är iaf 95% bättre än va det va i mitten på sommaren. Och det är jag glad för!.  Har väl vissa ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Skapa flashcards