camillaochkaffe

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Camilla Augustsson - 23 oktober 2011 00:57

Som vanligt glömmer jag av att jag har en blogg. 


Idag har jag bara sett på en massa film... vart inne i Mariestad på ÖB och köpt hem lite duschcream mm. 

Efter det va vi och fixade granris och la på svärfars grav. Köpte även en nu lykta en "vanlig" är ju bara att hålla tummarna för att den får stå kvar... Folk är ju sjuka i huvudet så skulle inte bli förvånad om den försvinner. 


Disken är tagen med... så i morgon när älsklingen jobbar så ska jag städa här.. på kvällen blir det att städ gymmet så det har väl varit välbefogat o ha en slapp dag idag.. 


På måndag börjag en ny kurs i skolan ska bli skönt. 


Utvecklingsstörning och andra funktionshinder.. ( mitt valbara ämne. ) Så det ska bli både kul och intressant. 


en vecka kvar till höstlovet efter det blir det fem veckors praktik. 

Ska vara i hemtjänsten i Töreboda. Vet inte i vilken grupp än. 


Och vad det gäller min viktnedgång så har jag inte vägt så här "lite" sen innan högstadiet ( har ju alltid varit jätte stor ) . Så det är kuligt. 


Ne nu blir det lite music... poppar på spotify. 



Läjter my fränds.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards