camillaochkaffe

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Trött!!

Av Camilla Augustsson - 24 november 2011 12:20

Är så trött på detta!! Att aldrig få vara pigg? Energin är som bortblåst. En dag på praktiken gör mig liggandes i soffan resten av kvällen för att jag strängt mig för o försöka vara så pigg och allert som möjligt... när jag egentligen inte är det alls. 

Det suger musten ur mig. 

Är trött hela tiden dygnet runt.... la mig 23 igår kväll och sov till 10.30 ändå är jag exakt lika trött som när jag la mig igår kväll......... just shooot me ... 


Och sen värken... men det fick ja tabb för nu. Nästa vecka skulle vi höras igen.. är jag fortfarande trött remiterar han mig till medicin på KSS för yttligare prover. 

Känns iaf skönt att min läkare tar mig på allvar. 

Var längesen ja hade någon läkare som har tatt mig på allvar så det känns bra. 


Man måste ju få klaga lite ibland....... för detta  tär på mig vill jag lova. :( 

För är det inte det ena så är det , det andra eller allt på samma gång. ( dö trött, ont i ryggen och nacken, huvudvärk och feber )  de vanliga symptomerna med andra ord..  Nu ska ja jobba från 14-21.30 ikväll.... och är redan färdig för att gå och lägga mig... så detta kommer bli kul..... klarar mig nog där... Men när jag kommer hem och ska lägga mig sen.. och upp före fan dagen efter... hade ja bara varit "normal" hade detta inte varit några problem alls.. 



Gnäll,gnäll..gnäll.... take it or live it...          det är jag just nu!. 

 
 
Marika

Marika

28 november 2011 22:09

Sökte på Google om borelia och hamna på din blogg. Är i samma situation som du. Dom misstänker borelia. är så trött, yr, ingen lust till nått och huvudvärk. Får mina prover nästa vecka. Först trodde dom på b12 brist men det va det inte. Om det är borelia så har jag gått med det i flera år:(.. Hoppas du mår bättre snart...

http://Marika79.blogg.se

 
Marika

Marika

29 november 2011 21:22

Va har du haft detta i tre år och tab hjälper inte? kommer du få leva med det? Usch, jag på nått sätt så önskar jag att det kommer vara borelia för att dom ska hitta va felat är men ändå inte om du förstår:)...

http://Marika79.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Augustsson - 12 mars 2013 19:58

Ja nu har latmasken varit hos mig alldeles för länge.. inte OK.  Får börja lugnt med promenader iaf... halsen är inte OK.    Sovrummet är färdigt och Storarummet... Nu håller vi på med hallen. Så det går frammåt.    I morgon ska ja försöka ...

Av Camilla Augustsson - 16 januari 2013 14:00

Nä nu har jag varit hemma och ledig länge nog.... nu kan ja gärna få jobba igen. Har inget inplanerat för än den 23 och det känns ju som en evighet dit.    Idag händer det inte allt för mycket men skönt med sånna dagar med bara glida här hemma in...

Av Camilla Augustsson - 15 januari 2013 18:25

Både på hemmet och annan skit.  Vissa dagar är det ju så då bara allt snurrar runt i skallen på en. Har väl varit hemma för många dagar nu!. ;)    Har iaf fått in en hög med ved så vi får lite värme i huset.  Funderar starkt på att krypa ner ...

Av Camilla Augustsson - 14 januari 2013 15:22

Går frammåt.  Storarummet är nästan helt klart. Ska upp lite mer på väggarna bara.  Men det tar vi lite eftersom.  Sovrummet är snart klart med.. idag ska dom regla upp där dörren till vinden har varit så det blir hel vägg. För då kan vi skr...

Av Camilla Augustsson - 14 januari 2013 15:19


Falska människor får mig att må illa.  Det knyter sig i magen och jag blir arg.  Hugg mig i ryggen en gång till så ska vi se om du vågar stå kvar.     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards