camillaochkaffe

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Camilla Augustsson - 16 september 2012 22:33

Längre.. Kommit igång med eldningen. Så nu har vi värme i kåken. 

Hoppas på att få sova bättre i natt... förra va kattastrof. 


Ska ta min dator med mig ner och ligga o kika på någon film tills man somnar in. :) 


Älskade Sandra kommer på kaffe tidigt så får ställa larmet på senast 7 så det finns lila när hon kommer. :) 


Har även planer på att klippa lite gräs om det är uppehåll. :)  Ja nu är man inte inte helt sysslolös längre finns att göra om man säger så. Men så skönt att äntligen vara här!!. 

Blir att packa upp lite mer. :)

Av Camilla Augustsson - 16 september 2012 06:40

Bor vi i vårat hus!!!


Sov i min egen säng! Lite svårt att somna va inte katterna oroliga o "prata" så fick jag kramp. 

Kallt är det med... så idag ska vi tända eld i pannan så vi får lite varmt... har ja tur kanske ja kan få mig ett bad ikväll med. ;) 


Gubbarna grus.. Älsklingen och hans snälla kusin ska köra de sista sakerna från vårat garage och lite ifrån Simons farmors garage. 


Jobbar 7-16 idag och efter det blir det att åka ut direkt till stugan och städa av lite där. Så ja får med mig min dammsugare och mopp. 


Ska väl se om jag har turen att få upp gardiner i köket idag med. Så det ser lite hemtrevligt ut där. ( Eftersom de andra rummen är tomma tills renovering och tapetsering är klart. :) 


Tjopp iväg till jobbet nu!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards