camillaochkaffe

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Camilla Augustsson - 18 februari 2012 23:38

Han är klok våran lilla Nalle.. 


Imorgon är det sista dagen på APU´n.. känns skummt.. 

För på måndag börjar skolan igen... Längesen man var där nu.. Har säkert tappat allt va plugga in heter.


Bävar lite för att man ska känna sig riktigt pantad igen.. 


Fy kommer sakna alla på apu´n Brukare som personal.

Har verkligen trivts på min apu plats. 

Underbara människor!!!


Imorgon går ja 8-15 efter det ska jag städa gymmet... hade planer på att göra det idag men vi sköt fram det tills i morgon. 

2 dagar i veckan ska jag städa så länge alla "nyårslöften" tränar.. Brukar tydligen avta i mars. 


Så trist när man inte kan gå och städa i lugn och ro... brukar oftast bara vara 1-2 pers där och träna när jag städar vid 14 tiden men de sista har det varit minst 5 men oftast mer ändå.


Madame trivs bättre och bättre. Så skönt att det funkar!!!. 




Nu ska jag nog lägga mig är så trött att det snurrar i skallen.. 


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards