camillaochkaffe

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Camilla Augustsson - 6 mars 2012 17:15

lite här... och lite däär. 

Feber känningar... värk mellan skulldrorna.... 

Har nog fina känningar på symptomen ja har kvar efter borrelian. 

Har ändå varit lugnt ett tag... men känner att det är annat på G i kroppen oxå ( förkyldning eller nått liknande ) 

Så är trött,trött,trööött och har ont.... Inte alls roande. dubbel suck........


Trode nästan ett tag att jag var av med skiten... men tji fick jag tydligen. 

Nu är jag "ledig" ända fram till fredag nästa vecka.. Ska ju på begravning på måndag så har tagit ledigt från skolan då. 

Åker nog redan på fredag till pappa och mamma så får jag några dagar extra där om jag nu inte går och blir sjuk lägligt till begravningen... skulle ju vara så typiskt. 


Ajaa. Hoppa träningen igår tack vare orkeslösheten och värken och samma blir de idag.. FAN.

Energin är som bortblåst..  Var så glad att jag kommit igång med träningen och skött den... trist detta.


Har inte tränat sen i lördags.  



Nu ska jag slappa i soffan resten av dagen och hoppas på ett mirakel och att jag mår bra i morgon när jag vaknar.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards