camillaochkaffe

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Camilla Augustsson - 2 mars 2012 23:53

Tänkte skapa en ny kategori.. om träningen jag gör på gymmet. 

För att jag själv ska kunna gå tillbaka och se vad jag gjort och inte gjort. 

Tror att det kan ge en själv en spark där bak. 


Så idag körde jag 20 min på Cross trainern. 

Efter det körde jag 15 x 3 mage

10x3 rygg

och 10 x 3 Armar

+ att jag cyklade 5 km x 2 


Så idag körde jag sammanlagt 65 min inte illa pinkat av en mästare i soffhäng. 

Känns så skönt nu när man kommit igång lite mer. 

Träningsvärken är skön.. för det är sund värk. :) 

Blir nog en sväng i morgon med om jag inte byter ut det mot promenad nu när jag har köpt en ny mp3 idag som jag lagt in en massa bra musik på med lite fart i. .. märkt att man ökar takten lite när man har lite tuffare musik. 



Här är min nya kärlek.



  

Av Camilla Augustsson - 2 mars 2012 09:57

Hur underbart har inte vädret varit i några dagar nu!!. 

Solen gör en så mycket gladare + att det känns som om man får lite extra energi när man är ute!! 

Helt jäkla underbart!!. 


Har kommit igång med min träning på gymmet igen. Och bara det är toppen!!. 

Har även blivit lite promenader! 

Ska cykla bort sen och ta det lilla städet och efter det ska jag träna lite tänkte jag. 


Ska bara få i mig nått i magen först och en massa vatten!. 


Med katterna funkar det super bra vilket gör mig väldigt glad!. 

Så Madame är här för att stanna!. 


Den 12 blir det begravning så då blir det att man åker ner några dagar innan för att umgås med mor och far. Kommer ta tåget ner. Så får dom hämta upp mig på stationen!



Nej om man skulle få sig lite frukost och sen göra dagens "måsten" så som små städning, träning och handla så man kan laga lite mat i em. 



Ha en underbar dag i det super härliga vädret!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards