camillaochkaffe

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Camilla Augustsson - 10 april 2012 23:42

Jag är inget bra på det där med att blogga!! 


Glömmer av det rätt ofta.. Men så ibland klickar det till och jag kommer ihåg att ja har en blogg. 



Sånt som händer och fötter.  



Idag har jag umgåtts med systrarna lennartsson. 

Är så glad över att ja fått chansen att lära känna dessa två!! 

Underbara människor glad och har samma humor. 

Kan inte annat än att älska dom  <3 <3


Gubben och jag har bestämt oss för att försöka hitta en 3a där vi bor nu. 

Är änna trångt i en tvåa. Iaf med alla grejer vi har. 


Det är en början iaf.. Så får man se om man skaffar hus längre fram. 


Dröm läget hade ju varit ett hus strax utanför Töreboda med minst 3 sovrum rätt stort kök mm. + ett stort garage så Simon kan hålla på att fixa med sina mopeder. 

Han är ju riktigt duktig på det han gör. 


Är även så glaaad för idag när jag vägde mig på gymmet så hade ja gått ner lite. HAPPY FACE lixom


Har stått stilla ett tag och trampat på samma ställe. 

Har ju inte varit så serriös med träningen heller men nu fan ska ja igång igen. 


Har ju både Ulrika och Sandra att träna med. Aron oxå. 


Och nu ska Marie fixa medlemskap och Simon. 


SÅ DET ÄR JU TOPPEN. :) 


Bränna fläsk är bra grejer ska ner lite till sen blir det att bygga lite mer muskler för dom jäklarna har ju oxå gått ner i vikt tydligen. haha. 


Kommer bli gymmet och promenader. 

Nu gäller det bara att komma igång riktigt och sen fortsätta med det. :) 


Har gått ner 86 kilo nu sen 2010.

En hel karl typ. 

Sjukt när man ser det så... Men ibland kan ja känna mig jätte stor ändå. 

Men det är väl så. :) 





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards