camillaochkaffe

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Camilla Augustsson - 26 april 2012 22:22

Började min dag med att vara uttråkad och raslös. 

Tillslut fick ja kontakt med Sandra  ;) och hon ville leka med mig. 

Och sen svara även Marie och hon ville oxå leka. 

Så Sandra och jag brummade in till Mariestad för att möta upp Marie. Toni haka även på och hängde med oss en sväng. 


Blev Lunch/Middag på MC Men ja tog en sallad. Den är ju bara för go!


Fick köpt nya skor jag ska ha när jag tränar!! Göra sketa snygga lixom. Lila/Svart/ och vita. :) Så i morgon ska jag inviga dom. 


Ska träna med Sandra,Marie och deras mor. Wiihoo bränna fläsk lixom. 

-1,5 kilo visade vågen idag sen i söndags. Helt ok!!


Fick även köpt ögonbrynsfärg och en kajal. :) 


Solat har vi gjort med....  min mage ser ut som en tomat med fin fin krackelering på ( 3D bristningar ) hahaha Så nu får man väl hålla sig ifrån Solariummet i några dagar kanske hahaha. :) 



Är så glad över att jag har systrarna Lennartsson i mitt liv. 


Var så rädd för att inte få några nya vänner när jag flyttade hit men ja har fått 2 toppen vänner i mitt liv. 

Sen är ju Sandra min hemliga tvilling med säg det inte till någon för det är hemligt som sagt. ;) 




Pratade med min älskade Kicki ikväll med hon kanske kommer till Nossebro på lördag  när vi ska dit. Sååå kul om hon får tag på bil så hon kan komma dit en sväng!. :)  Då kan hon ju få sin födelsedagspresent med!! Haha bättre sent än aldrig. Hon fyllde i December. :) Får hoppas att hon blir glad för den!. 

Gubben ska ju ditt för att betala moppe och byta moppe. Så då får ja ju kanske sällskap av mitt hjärta


Efter marknaden blir det en sväng förbi mor och far kanske om dom var klara på styrelsemötet vill säga. :) Annars får vi ta det en annan dag.



Älskar er min vänner

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards