camillaochkaffe

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Camilla Augustsson - 2 juni 2012 10:14

Solen skiner och det blåser en massa ute. :) Men det är sol i allafall och det får man ju vara glad för. 


Gubben ska ut och gå med svärmor , och jag ska fixa till håret. PLATTA det för nu står det åt alla håll vill jag lova. 

Sen ska jag gå bort till dom och kika på lite prover och bestämma oss för nått tyg vi vill ha till Markiserna. SKIT svårt kände jag när jag kikade själv. Så vill allt att svärmor ska hjälpa som har ett bra öga för sånt där. Hon tänker ju på saker som en annan inte ens kommer på. Så det är bra!


Annars vet jag inte vad som händer. Ska försöka fixa en tvättid iaf. 

Kan vara dax. Glömmer ju av så många saker när jag blir lite stressad. Ett "handikapp" hos mig. 

Små stressad inför att skolan snart är slut. Har varit små stressad inför uppgiften och skrivningen. 

Stressad över hur det blir efter sommaren. Vet att jag ska få gå bredvid på fler ställen så chansen för att få jobba extra ökar lite. Och det är ju bra. 


Måste ta tag i blanketterna med och gå till läkaren/optikern och gå handledar kursen med Älsklingen så ja kan få börja övningsköra oxå. 


Mycket att försöka komma i håg när man är stressad och jag glömmer allt!!. haha


Blir väl bättre när man lugnat sig lite sen. Har man bara slutat sen och sommarlovet börjar så kanske stressen släpper får man hoppas. Går inte och är helt stirrig. Men innom mig känner jag stressen. 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards