camillaochkaffe

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Camilla Augustsson - 25 juni 2012 12:19

Mulle gav vika tillslut. Nu har jag beställt min första sparkdräkt. haha 

Ska ha hemma och mysa i då jag är väldigt frusen av mig. Speciellt på kvällarna. 

Så de ska bli skönt o få en riktigt mysdress om man säger så. 

Sånna kläder är ju dom bästa. 


Slänger alltid av mig kläderna det första ja gör när jag kommer hem för att hoppa i mina adidas brallor och någon stor luvtröja. Då mår jag som bäst och bekvämast. Mulle Mys Kaffe kanske vore ett nytt bra nick ;) hahaha. 

Nej det räcker väl med Mulle kanske hihi. 


Denna beställde jag iaf. 

Från Peqstore


 


Ska bli skönt med en sparkdräckt!




Läjter Mäjts. 

Av Camilla Augustsson - 25 juni 2012 12:11

Är det ute. Men innom mig är det solsken för tillfället. :) 

En sån underbar känsla jag har innom mig nu! Jag är FRI. 

Så skönt om man säger så. 


Sen allt annat bra runtomkring.. Lite nytt till hemmet, Huset, Sommar jobbet. 

Mitt kommande körkort kanske? Ska ringa o fixa med kursen nu så jag kan börja köra med älsklingen sen. 

Måste även boka tid till läkaren för att han ska fylla i om jag är frisk eller inte. hehe. 


Fan mitt liv flyter på bra nu och jag älskar det! 


Har ju faktiskt en underbar sambo även om jag ryter på han som en tiger ibland. Men det är ren kärlek det älskling ;) 


Nu ska jag borsta till mitt hår och dra på lite maskara. 

Jag och älsklingen ska luncha ihop innan jag drar och städar. 

Efter städet hämtar han upp mig och då ska vi på ett möte.  Nice Nice. 


Hann aldrig med Marieberg gallerian igår då tiden gick fort inne på IKEA. 

Knödde som sillar ibland alla människor där. Så vi var helt slut o trötta i huvudet när vi va klara där inne. 

Så får åka till skövde någon dag istället och shoppa upp mina presentkort som jag fick av älsklingen. En present för att jag tog en examen från komvux. 


När vi väl har flyttat in får vi mäta för o skaffa oss en liten hallmöbel med. Men det är inget akut. Bara en tanke jag har i mitt huvud. 

Längre fram sen blir det ju ändå att riva ena väggen där och bygga om lite så hallen blir mer funktionsduglig. Med "lösa" garderober istället. 

Det blir nog toppen när det väl är klart om nått eller några år. 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards