camillaochkaffe

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Camilla Augustsson - 16 juli 2012 09:23

Skön låt det där!! Love it!


Jahaaa.. här är jag inte jätte aktiv... men lite då och då kommer det ett inlägg. Är ju liksom inte bra om det blir för mycket ;) 


Vid lunch ska vi upp till huset och ta lite mått mm. markiser, handtag på skåpsluckor. Och längd på sovrummet. 

Så vi vet hur mycket garderober vi får plats med. Ska även mäta fönstrena. För gardinstängerna till gardinerna vi ska ha i storarummet. :) Ska även mäta längden på köksbordet dom har så man vet vad man får plats med. 


Jag och Simon har ju minne som guldfiskar..  Så nu ska jag skriva en lista med det som ska mätas så jag kommer ihåg det när vi är där sen. Annars glömmer man väl av att mäta hälften. Och då blir det ju mindre lyckat.



Om en månad flytter vi från lägenheten och ut till "mormors hus".. Det är mosters stuga nu!

Skönt att vi fick någonstans att ta vägen det uppskattar jag till tusen liksom. 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards