camillaochkaffe

Alla inlägg den 29 juli 2012

Ved

Av Camilla Augustsson - 29 juli 2012 16:20

Nu har första delen med veden lastats av.. 15 kubik.. Nu ska vi bara ha lite mer. 

Sen ska vi nog klara oss i ett år minst.  Vart där ute och kastat ihop högen lite mer. Så dom som bor där nu kan komma förbi med bilen mm. 


Det var en fin hög vi har att stapla upp sen.... det närmar sig....

Av Camilla Augustsson - 29 juli 2012 15:22

Panikattacker utan dess like.... fyfan önskar jag inte en annan människa. 


Har haft ångest och panikattaker i flera år. Men mått jätte bra sen 2010 och nu helt plötsligt har det kommit igen. 

Kan inte fungera normalt... är så rädd att dom ska komma igen. Känner när det är på gång. 


Får som lock för öronen... ser tunnelseende ... hjärtat rusar och jag får svimningskänslor. Yrsel mm 

Trode jag var nära min död... Att där var jag 31år gammal och min tid var ute. 


Sen att man skulle behöva fightas som en idiot med sjukvården och öppen psyk VUP gjorde inte saken bättre. 

2 dagar i telefonen men stolpskotten. 

Så nu väntar jag på tid till vup. 


Flög 3 mil tillbaka i mitt välmående. Simon ställer upp till hundra procent och alla andra ja känner. 

Men ändå kan jag känna mig ensammast i världen. 

Varför???? 


Känts lite bättre iaf. Även om det bara är lite.

Hoppas det försvinner när stressen över hus mm lagt sig. 


Jag mådde så bra och kände att nu kommer jag aldrig att känna så här igen... Jag hade ju redan fått min del. 

Men jag hade tydligen mer att hämta. 


Ser inte svart på allt iaf. Super glad inför huset mm. 

Men det löser sig nog.. 

Ska inte klaga egentligen finns dom som har det mycket sämmre <3



men ändå.... FYFAN! För att jag.... och alla andra som känner så här ska behöva känna så!. 

All styrka till er. 


What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes you fighter
Footsteps even lighter

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards