camillaochkaffe

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Camilla Augustsson - 1 maj 2012 12:02

Blev snabbt ändrade planer i fredags. Åkte till syster i sjuntorp.

Syrran och Andreas skulle till gbg lör-sön. Så ja skulle umgås med min älskade systerdotter Matilda. 

Har haft mysiga dagar här ute på landet. Kicki kom hit i lördags sen åkte ja och Matilda med hem till henne i några timmar. Kika på tv och åt tacos. Mysigt. 


Har försökt mig på studieuppgiften men det har gått åt skogen... och den har bara gett mig ångest... fattar noll.. och då är jag helt hundra ärlig... NOLLKOLL. 


Gubben kommer och hämtar mig sen. Så släpper han av mig hemma innan han drar vidare mot kumla och speedwayen som drar igång idag. Indianerna - Vargarna. Lars skulle åka med han. Så då kände jag att jag kunde stanna hemma med gott samvete och försöka få gjort lite på uppgiften istället. 

Ska försöka med att ta hjälp av mina gamla kursböcker.. Vård och omsorg och Medicinsk grund.. Önska mig lycka till för det lär jag behöva. :/


Nu ska jag ut och ta en cigg i solen ihop med kaffet... sen ska ja fixa mig och packa ner mina saker. 



Ha en underbar dag i solen!! Läjter Mäjts. 


jag syrran och kicki <3



Jag och Matilda. 


 

<3






Vackra unge.



Syrrans lilla Inez       

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards