camillaochkaffe

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Camilla Augustsson - 21 maj 2012 23:37

Städet har gått bra.. och fotografering av de som är klart.. Bara storarummet kvar nu. Och utrymmena i källaren. 


Slängt lite skit på tippen med... ja hade kunnat tänka mig att slänga massa mer.. Men då hade Simon aldrig förlåtit mig ;) 


Skulle behövt starta med uppgiften med men neeej där va ja jätte oeffektiv. FY. 

Så i morgon ska ja städa lite i storarummet och plugga!!! Prio 1 Har en skrivtlig uppgift ja vill bli klar med. Och på Fredag har vi skrivning.... Sen kan man koncentrera sig på projektarbetet som jag och Marie ska göra tillsammans. 


Så i morgon är det skola igen.. Ska åka med Biggan... film vi ska se i morgon grabben i graven bredvid. Och antekna lite om kultur. 



Natti

Av Camilla Augustsson - 21 maj 2012 11:24

Är i full gång med att städa köket nu. Och plocka undan sånt som jag inte vill ha med på fotona. 

Vi ska börja fixa inför annonsen vi ska lägga ut på lägenheten. 

Tar rum för rum.. är ju en del att flytta runt och ta bort. Är ju inte bra att ha för mycket med på bilderna. Och sen kanske man inte vill visa allt för hela världen heller. :) 


Så idag är köket och hallen och toaletten på gång. Sen får vi se om jag tar storarummet eller sovrummet senare sen. 

Ska ju även rensa i garaget och åka till tippen med det som ska slängas sen när Simon slutat jobbet. 


Har även planer på att försöka komma igång med studieuppgift 4 för resten av veckan blir det väl att plugga in för skrivningen på fredag. HATAR bara ordet skrivning det gör mig nervös och stirrig. Vilket gör att ja inte mins ett skit av det jag borde komma ihåg eller redan kan typ. Sjukt va bara ett ord kan skrämma upp en. 


Hade ju varit bra om jag kunde åkt med Marie och pluggat lite men nu är det ju lite måsten jag måste göra med. Som tyvärr måste gå före mina älskade vänner. Men blir väl fler tillfällen i veckan att leka kan jag tro. 



Åååh gud vad jag längtar tills vi får flytta!!!. Vill packa ner allt nu och flytta in!

Ska bli så underbart, spännane,roligt men även en hel del jobb. :) Men det är vi väl medvetna om. 

Men man gör ju allt för sin egna skull. + att man är lite mer friare när man har egen tomt mm. LÄNGTAR. 


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards