camillaochkaffe

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Camilla Augustsson - 13 maj 2012 23:00



Saknar mamma nått enormt för tillfället. 


Eva med! Sjukt mycket har jag tänkt på Eva det sista. 

Hade så gärna velat ringa och berätta för henne. Hon hade blivit så glad för vad som kanske kommer att ske snart. 

Tänke på henne direkt. Och kom på att hon finns ju inte här.. och kan inte ringa. Som en käfft smäll slog det mig att hon verkligen inte är här med oss. 

Saknar henne så!!!


Mamma hade ja oxå velat prata med. Fy... denna saknad till alla som fattas mig. 

Det går i vågor. Tänker på dem ofta. Vissa dagar mer... vissa dagar mindre. Men dom finns alltid med mig!!


Tänk om man bara hade fått krama om alla... Mamma,Mormor,Morfar,Farmor,Farfar,Eva och Magnus. 

Att bara få prata med dem för i nån minut. 

Vist blev de lättare med tiden... Man lärde sig leva utan dom.. Men vägen hit har varit tuff.. Mammas bortgång golvade mig rejält... Magnus med.. Dom var alldeles för unga.   Men saknaden är inte mindre till dom andra. 


  Mamma <3 <3

     Eva <3  




   Farmor <3 <3


 Magnus <3   Mormor <3   Morfar <3     Farfar <3

Mina änglar!!





Imorgon drar sista kursen igång... 4 veckor kvar i skolan.. Så sjukt fort har tiden gått. 

Klarar jag bara denna kursen med så har jag en utbildning!! Kunde jag aldrig tro för några årsen. 

Så mycket som hänt i mitt liv.. Som format mig till den jag är idag. 

Mår bättre, Är starkare, Har fått nya underbara människor i mitt liv. 
Och dom "gamla" Jag är lyckligt lottad som har en massa underbaringar i mitt liv.


Nu hoppas vi bara att det blir som vi vill med resten med.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards