camillaochkaffe

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Camilla Augustsson - 13 juli 2011 00:15

Började med alla tabbletter igår B12, Järn, D-vitamin/ zink. mm. 

Någon timme efter skulle ja ta kvällsmackan och då fick jag super ont i magen. 

Gick och la mig och vakna utan smärta sköönt. 


Men efter frukosten blev det likadant och även efter lunchen. 

Så jag körde på flyt resten av kvällen. 

Nu har jag dock fått i mig några riskakor.. Vilket har känts bra. 

Så nu hoppas jag på att det ska hålla sig så. 


En del gissar på gallan... en del gissar på att nått kan ha fasstnat och då blir tarmen irriterad och svullen även om det har släpt. 

Drack ramlösa men det hjälpte inte. Sov 1 timme innan jobbet. 

Senare på kvällen kände jag av det lite igen.. En kraftig molande värk både i mage och rygg speciellt på höger sidan.. 


Annars har allt varit bra. 

Va på karlssons och handlade lite förut. 

Jag fick köpt en klosax till min bäbis. 

+ två par örhängen... och hårspray. 


i morgon ska jag jobba igen så hoppas verkligen att jag inte får super ont. 

7-16 går jag... sen är jag ledig torsdag och går på fredag kväll. 

Blir nog att ringa kirrurgmottagningeni morgon och höra med dem va det kan vara. 

Så man vet vad man ska vara uppmärksam på. 


Nu ska denna bönan sova så hon orkar upp i morgon.. natti

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards