camillaochkaffe

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Camilla Augustsson - 18 juli 2011 06:35

Och regnar.. himlen är grå.. men innom mig är känslan blå!


( Lasse Stefanz för er som missat de ) 


Ska bli kul att ta sig till jobbet... det öser verkligen ner. 

Har inte långt alls.. men den biten kan ju dränka en helt klart. 


Får ta på mig regnjackan ta med parraflaxet och ta med ombyte och bara se glad ut. 

Fy för sånt väder.  

Stövlar hade ju inte varit helt fel nu faktiskt. 


Men får väl parrera pölarna så gott det går. 


Sovit som en stock i natt... jag var nog tröttare än vad jag hade en aning om. 

Det blev perfekt med lakanet vi köpte igår.. sist vi köpte så tyckte gubben min att det vist skulle passa med 200 i bredd men jo tjena.. gick åt skogen. 

Så nu har vi två sånna lakan utan någon nytta. 

Men nu köpte vi storleken större och det blev perfekt. Skönt. 


Jobbar ju "bara" 8-15.. vi är två på måndagar så den andra börjar 7 och slutar 16. Så jag har alltså en kort dag. 

Imorgon är jag ledig.... håller tummarna för att vädret är bra då ... mest för gubbens skull. 

För han vill ju och hejja på favorit laget i speedway indianerna så klart. 

I Kumla på Sannahed. 

Och jag har lovat ifall det blir någon match så åker jag med.  ( tror jag ) 


Have a nice day. 



Nu ska jag morna mig med mitt kaffe innan jag går ut i skyfallet.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards