camillaochkaffe

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Camilla Augustsson - 19 juli 2011 10:51

Finns två söta kattungar som behöver nytt hem 10 veckor är dom nu. 


Blandning mellan Main coon och bondkatt. 


 

Dom finns i Vara ( på vägen mellan Larv och Floby ) 


Intresserad Maila mig isf. eller lämna en kommentar här!


Min mail camilla.augustsson@live.se

Av Camilla Augustsson - 19 juli 2011 10:27

Idag är jag ledig... dagen består först av att tvätta upp bärget med tvätt + svärmors bäddmadrass. 


När vi är klara med det bär det av till Örebro!


Gubbens bärbara dator gick sönder igår. Så nu är han desperat efter en ny. 

Så det får bli innan det bär av till Kumla och Sannahed för speedway.

Om väder gudarna är med oss vill säga. 

Dom kan man ju inte alltid lita på direkt!!


Så idag kommer det att gå i ett. 


Får sovmorgon i morgon istället.. börjar inte för än 15.45

Jobbar Torsdag med.. men direkt efter jobbet bär det av mot Lidköping där Tess ska hämta upp mig..

Ska till Trollhättan och umgås lite med henne. 

Ska träffa på min kicki med så hon får lite filmer av mig och umgås. 


På lördag blir det hem igen Tess lämpar av mig här hemma tror jag. 

Sen på söndag eller måndag bär det av till Vara ( Larv ) För att hälsa på Eva. Hon ringde här om dagen och ville så att vi skulle komma. go hon är tanta ( 90år blir hon iår )  Men det är en krutgumma. 


1 kilo kvar till delmål 3. Sakta men säkert går det... fast ner går det iaf. :) 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards