camillaochkaffe

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Camilla Augustsson - 17 juli 2011 23:11

Så glömmer jag av att skriva. 

Varit ledig en hel del... och sen blev det fel i helgen. 

Jag skulle jobba och hade det på papper att jag skulle det... men ordinarie sluta sin semester i torsdags???

Smarta drag.... så i morgon ska vi höra med LSS chefen hur vi ska lösa detta. 

Jag känner ju mig lite blåst på konfekten faktiskt. 


Idag har iaf jag och älsklingen varit i Örebro en sväng. 

Marieberg köpcenter mest.. Först IKEA 

Där jag fick köppt lite billigt små kraffs. 

Kökslampa ( taket )  

Fönsterlampa. 

Påslakan + örngott

Lakan stoora. 

och roller till kläderna mm. 

Köpte även med lite till Svärmor. 


Sen åkte vi till Media Markt 

Blev en ny mobil.. absolut inte den bästa. ( behöver de ej va) 

Men den duger till mig. blev en

Samsung Galaxy 551

   


Så ser den ut. 


Nu ska jag bädda rent i sängen sen blir det att sova.

Jobbar 8-15 i morgon. 

Tisdag är jag ledig då blir det nog att åka till sannahed och kika på Speedway.  Får hoppas att vädret blir bra!!. 



är 2 kilo ifrån mitt 3:e delmål med vikten nu.. lovely!!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards