camillaochkaffe

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Camilla Augustsson - 1 december 2011 17:26

Har ju praktiserat i hemvården... eller gör än... 4 veckor har redan gjorts och bara 1 kvar.

Sjukt fort har det gått iaf.. idag har jag gått bredvid en sjukgymnast och det har varit mycket intressant. 

Jätte trevlig  och lättsam va hon med och sånt är ju bara ett +. 

På måndag ska jag va på dagvården på förmiddagen och se va dom gör där. och sen även en förmiddag med sköterskan. 


Har även gått och blivit förkyld... legat med rethosta hela natten så har inte fått mycket sömn alls. 

Så känner mig inte allt för pigg just nu.

Gjorde ett försök till o få vila lite förut... men precis när jag höll på att somna som skönast så fick jag väldes kramp... kändes som hela benet krullades upp på mig. AJ. 


I helgen ska jag försöka mig på att få gjort sista uppgiften i arbetsmiljö för den har jag skjutit på.. ) not good.

men bättre sent än aldrig. Ska även försöka få gjort någon uppgift från den valbara kursen så man slipper jobba som en tok dom sista två veckorna för att hinna med allt. 


Har kvar mina sympotm från borrelian med så i morgon ska ja ringa läkaren så får vi se hur han gör... han prata på att skicka mig till medicin isf så får dom fortsätta med prover där. 

Så skönt att äntligen fått en läkare som tar mig på allvar. 


Nä lite kaffe till sen blir det att ställa mig vid spisen.... lasagnette + sallad bjuds det på idag. Smarrigt!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards