camillaochkaffe

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Camilla Augustsson - 23 december 2011 12:05


 

önskar jag er alla!!


Vi börjar att fira julen redan idag vi!


Julmat + klappar hemma hos familjen Hallén i Ullervad ikväll. 

Svärmor & Ulf, Hanna & Mikael + barnen, Hanna  & Patric , Ola & Evelina. + Farmor Vivvi. 

I vanliga fall hade vi firat även julafton med svärmor men iår gjorde vi ändringar. 

Efter som vi ändå ses dagen innan. 


Så i morgon blir det Julfrukost med Svärmor & Ulf och Simons moster och hennes man. kanske David med? 

Efter det åker vi direkt mot pappa och mamma i Larv. Där firar vi med dem, bonus bror och hans sambo Karin. 

mormor Eva. Och bonus morbror Svante och hans barn. :) + alla mysiga djur!! 


Och juldagen firar vi hos Farmor Vivvi men simons faster och kusiner + Svägerskan o hennes familj. 

Så nu blir det fullt firande i 3 dagar. 


Så det är bara att ladda för fullt och umgås en massa. :) 


 


Är fortfarande lite små chockad över betygena på uppgifterna jag skickat in. MVG liksom.... uppgift 1-3 starkt VG på uppgift 4 men där skickade ja in mina reflektioner på igår så den är med allsäkerhet MVG med... så nu återstår bara att få svar på sista uppgiften.. Uppgift 6 en intervju ja gjorde med en bekant + planen . hoppas lite på MVG där med nu eftersom jag lyckats så bra med dom andra uppgifterna. 

Så sköter ja mig på praktiken så kan ja nog få MVG i hela kursen tjooohej. :) 

Bästa julklappen jag kunde ge mig själv vill jag lova!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards