camillaochkaffe

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Camilla Augustsson - 7 december 2011 20:59

Är nästan helt klara för min del. Bara mina syskonbarn kvar. 

Joel och Neha är klara och Simons. 

Vi  lottar ju varje år om vem vi ska köpa till och iår fick jag älsklingen. 

Perfekt lite lättare o köpa till han. och hans har varit klart länge!. 


Gubben har bara sin "lott" att köpa till. 


Haft vovve mys två kvällar/nätter i rad åt lilla Lisen. Det har varit mysigt!!



Nej om man skulle ta sig ett glas julmust... sjukt gott!

Av Camilla Augustsson - 7 december 2011 20:48

När ska jag få känna mig som jag normalt gör.. pigg.. utan värk osv.

Detta tär på mig. 


De sista proverna kom tillbaka och allt såg normalt ut.... men jag känner mig inte normal. 

Har fortfarande samma symptom och lite där till. Är förkyld med och har varit det i lite mer än en vecka.. Allt kanske förstärks då?


Men som tex... idag så har jag varit enormt trött, haft mycket värk i rygg och nacke.. höften har värkt extra mycket ( har problem med den sen innan)... MEN...... även vänstra höften har värkt idag och det brukar den inte göra. 

Har feber som kommer och går. trotts att jag tagit ipren, paraflex mm så har jag inte fått bort värken idag. Sjukt jobbigt.  Men har ändå kämpat på och hållt modet uppe... men det gör att jag är dubbelt så trött när man väl kommer hem och pustar ut..

Tröttheten är jobbigast.. är så trött så jag går med "grus i ögonen" redan när klockan var 16 hade ja kunnat lägga mig för natten... men alldeles för tidigt ju!. 


Så här sitter jag och kikar på tv 4 fakta. 


Jobbar kväll på praktiken i morgon iaf... så behöver inte gå upp tidigt i morgon. 

Det är ju alltid ett +.


Fredag är jag ledig då skulle Marie kika hit på kaffe när hon lämnat Klara... sen ska jag öven försöka att få gjort någon uppgift.... slut spurten på praktiken nu.... torsdag,lördag och söndag kvar... och på måndag börjar skolan igen. 

Ska bli skönt o få komma tillbaka o få träffa alla underbaringar i klassen. 

Blir tomt utan dom. Även om jag har trivts på min praktikplats. ( hemvården ) 


På tisdag ska vi ansöka om nästa praktik.... har tre alltenativ.. 

Så kan ju hoppas på att man får nån av de tre ställena iaf. Blir ju innom LSS´n . 


sjukt stressad över att jag inte fått gjort några uppgifter direkt än.... men som sagt orkar man inte med sig själv så kan det ju vara jobbigt o öppna en bok med... Men motivationen kommer väl snart får man hoppas. 




Blev ett riktigt klago inlägg.... men take it or leav it... behöver få ventilera av sig ibland.



Kan ju hoppas på att all skit försvinner innom kort.... ringa vct i morgon igen..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards