camillaochkaffe

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Camilla Augustsson - 21 december 2011 19:44

Bara chillat hela dagen.


Legat i soffan under täcket och kikat på film.. hade tänkt baka men det tar jag i morgon kväll istället. 

Kände att jag bara behövde få vara idag.. sånna dagar behöver man ju oxå få ha. 


Håller på att ge mina ögonbryn lite färg.. sen ska ja finputsa dom lite.  

Blir en ansiktsmask sen med... är så torr och det kliar blir snart galen. 

Tur ja har fuktgivande mask hemma. Så det ska ja kleta på i hela facet vill jag lova. 


När älsklingen kommer hem från garaget blir det kvällsmat... efter det soffhäng med glögg.. vit såklart. Är inte så mycket för glögg men den vita är rätt god. 

sen så är det ju onsdag... så blir tv 4 fakta hela kvällen.


Imorgon ska jag städa gymmet, handla, göra lite ärenden och sen så ska jag baka med har jag tänkt. 


Mjuk saffranskaka.. funderar på att göra en plåt med saffransmuffins med. Kan bli smarrigt. 

Återstår att se... kanske blir något helt annat hehe. 


Spotify är på och musik strömmar ur högtalarna 



Like the moon causes the tide
Give me wings so I can fly
You'll already saved me
I need you to follow
Cause we made it all this way

Av Camilla Augustsson - 21 december 2011 09:31

Gud så skönt med en liten "paus" från skolan. 

Det jag kommer sakna är mina vänner där!! Men får väl se till att ses under lovet/praktiken.

Annars blir det väldigt lång tid utan dem. 



Mådde inte helt hundra igår.. va rädd för magsjuka.. men var nog bara en rejäl magkatarr halsbränne,måilla,däven och öm i magen.  Men mådde bättre redan igår kväll och just nu känns det inget heller lovely kan man lugnt säga. 

Annars är det så typsikt att sånna saker ska komma just vid jul mm och slå en i facet. 


fundilierar på om man ska hitta på nått idag eller bara va och ta dagen som den kommer?

Funderar på att baka lite... fick ett recept på en jätte god saffrasnkaka som Marianne hade med sig till skolan igår. Smaka en liten bit o den va jätte,jätte god. 

Fick även ett recept på papparkaksmums. Kan ju va skönt o ha lite nerstoppat ifrysen som man kan ta fram när man får besök!.  För annars ekar det tomt just av sånna saker. '


Aja får se hur jag gör.  :) 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards