camillaochkaffe

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Camilla Augustsson - 15 december 2011 21:42

Har jag haft hela dagen.. varför vet jag inte.. kan bara spekulera i det som sagt. 

Och min aningar är borrelia-symtomerna, stress inför uppgifter mm. En kombo som blev till det här jag känt i några dagar nu. 

Men jag vägrar att glida längre ner på den stegen iaf.

Roligare saker kan man ju ha för sig. 


Har jobbat ikapp med uppgifterna. Det får bära eller brista. 

Alla är inne utom en och det är intervjun.

Får säker kompletera till lite på uppgifterna men nu har jag iaf skickat in.. så då vet hon ju vad hon ska be mig lägga till eller inte. 

Inget är omöjligt som Marketta säger. Underbaraste läraren man kan ha <3


Ska bli så skönt att verkligen bara få va i helgen. 

Hemstudier i morgon... ledig helg. Måndag skola Tisdag avslutning inför julledigheten. 

Praktiken har jag redan varit i kontakt med.. den nya där jag ska va efter lov. 


Känns som om jag börjar hinna ikapp mig själv iaf. 


Har till och med fått tummen ur och ställt mig i kö till vct för i morgon. 

Bara hoppas på att läkaren är där. 

Orkar inte me detta längre... GÖR MIG PIGG IGEN!.. och värk fri vore kul. 


Har skrivit alla julkorten ikväll med. 



Vill ha SOMMAR igen.

Av Camilla Augustsson - 15 december 2011 07:31

Då var det torsdag redan...... tycker inte om att tiden går så fort.

Känns bara som om man vaknar och går och lägger sig. 

Tiden den bara rusar iväg.. fortsätter det så här så ligger man ju snart i jorden. 


Ändrade planer i julfirandet. Blir att vara hos mor o far på  julafton. 

Åker dit efter julfrukosten med svärmor och dom. Så då ska jag mysa med alla galna hundar och katter <3 


Idag är det skola fram till 14.15 Sen får jag sätta mig ner och börja skriva frågor för en intervju jag ska göra. 

Om hur det är att vara anhörig till någon med utvecklingsstörning eller funktionshinder. 

Så det blir klurigt men det går nog bra. 

Sen ska jag ju även skriva om en ovanlig diagnos. 


Men får väl se hur långt jag kommer med det andra. 


oron hälsar på mig idag med... varför??  men som sagt.. den är hanterbar än så länge 

Kanske bara har några dagar en lite dipp ner liksom det har ju alla. 




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards