camillaochkaffe

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Camilla Augustsson - 6 maj 2011 10:41

Ååh har hänt en hel del bra saker det sista.. eller iaf 2 till .

Har fått sommar jobb.. LOVELY!! 8 veckor dock inte hel tid så lite lov blir det! skönt.


Den 9 juni ska jag in på min nästa operation... för vikten.. jag gör om den till en GBP. känns mäst rätt för mig. Och kirrurgen sa att jag inte gjorde något fel i att välja den. Hade igentligen inte behövt att flyta.... men ville det själv så den 19 maj kör jag igång sten hårt med Modifasten... Vatten och Kaffe. ;) 

Helt underbart att man får dricka kaffe under tiden ju! 

17 maj är inskrivningsmötena. Då träffar jag narkosläkaren,diettisen, sjukgymnasten och kirrurgen. Vet ju va det handlar om eftersom jag redan gjort det en gång. :) Så nu går man inte dit ovetandes. 


Snart bara en kurss kvar på denna terminen med... FATTAR NI... snart klarat mig igenom en hel termin... är fan inte illa pinkat. 

Nu håller vi på med psykolgin... mest nojjig över provet nästa vecka men får jag bara godkänt i kursen går jag på måln. 

Sista kursen ut är Etik och livsfrågor.. mycket disskutioner.. Kommer missa en uppgift.. men Monika trode vi kunde fixa ihop det på nått sätt. Skönt!


Nu ska jag dra ut på möte... sen blir det gymmet!!

Börja träna igen. SKÖNT!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards