camillaochkaffe

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Camilla Augustsson - 19 maj 2011 20:21

Skaffa mig en ticker.. kanske ökar motivationen ännu mer med lite tur. 

Känner mig lite halvt besviken på mig själv... ingen träning varken igår eller idag. 

Varit sjukt trött ( pga av oron och dålig sömn. ) Och all min energi och har gått åt till oron... omedvetet. Fryser som en tok med. 

Men får väl ge det några dagar kanske... den 24 får jag ju tillbaka tabletten som fattas. 


Annars har vi haft tandvård hela dagen. Hemskt hur det kan bli i munnen vissa bilder va sjukt hemska.. och det är någons verklighet.

Kan lika gärna bli min när jag blir gammal. 


Imorgon är det kort dag i skolan 8.30 - 12 alldeles lagom en fredag.

Måndag är det hemma plugg för min grupp skönt det med. 

Hoppas på att man får sova gott i natt så man vaknar utvilad i morgon. 

Hade ju inte varit helt fel vill jag lova.






  



 





Av Camilla Augustsson - 19 maj 2011 07:50

När man inte får sova riktigt. Och vaknar var och varannan kvart hela natten. 


Man blir ju helt off. 

Och bara för det är jag döds trött nu i stället. 

Att man ska vara så beoende av sömnen för att funka normalt. 


Sitter här och väntar på att klockan ska bli åtta. 

Då kommer Aron och hämtar upp mig så vi kan bege oss mot skolan. 

Idag är det Tandvård hela dagen. 9-15  ska bli kul... är väl lite mer än att bara borsta tänderna liksom. 


Idag är det dag 2 på dieten hejja mig. 

bara 21 dagar kvar ska bli så skönt när det är färdigt sen. 

fast återstår ju en till operation efter nått år sen.. att ta bort maghänget. 

Men då är jag iaf klar med "verktyget" för att lyckas gå ner mer. 

Lika mycket jobb för oss vikt opererade som för någon annan. 

För sitter man bara röva och tror att man går ner i vikt av det och håller vikten man har gått ner så är man dum. 

Själva operationen är ett verktyg.. hjälp på vägen liksom. 

Men man får fortfarande tänka på vad man stoppar i sig mm. 


Yes... så ere.. 

Ne nu ska jag pälsa på mig och be till gudarna för att jag blir lite piggare under dagen för annars lär jag stå raklång och sova. 


Ha en bra dag mina vänner. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards