camillaochkaffe

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Camilla Augustsson - 9 maj 2011 20:45


Idag har jag lämnat blodprov och ekg som kirrurgen på KSS ska ha av mig inför operationen. Efter det cykla jag en sväng och stanna till hos farmor Vivvi på vägen hem. ( Simons farmor) Fick lunch där göttans. 

Sen blev det hem och plugga. Skrev klart studieuppgift 5 "kriser" och skrev ner lite på uppgift 4 som jag ska prata om på det muntliga förhöret i morgon. 

Så lite nytta har jag fått gjort.  


När älsklingen var ute på promenixen så fixade jag käk.. Couscous och "kycklingsgryta" med jordnötssås i och en massa annat smaskigt. NomNom. 


Pratat med mitt hjärtegull kicki i mobajlen med. Det behövs ibland <3 Skönt när man kan prata om allt och inget och lite där till vara oseriös eller jätte seriös tack för att du finns babe.   



Imorgon är det skola som sagt... muntligt ... sen blir det hem och plugga för provet på onsdag!... mindre kul. haha men det ska nog gå rätt ok mega glad om jag får godkänt iaf. Får väl se hur mycket det är att läsa är det inte allt för mycket drar jag nog iväg och kör minst 1 timme på gymmet iaf. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards