camillaochkaffe

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Camilla Augustsson - 20 maj 2011 21:41

Ja light får jag lov att dricka... "fuska med" 

Tänkte att jag måste testa om det hjälper nu när jag har varit sjukt trött.. kanske inbillar mig men tror jag är lite piggare. 


Koffein skadad var jag ju innan... så får väl köpa koffein tabb kanske... o överdosera på dagarna så man orkar vara vaken haha. 


Älsklingen och jag ska väl se nån film... den hette vist i spit on your grave men till kicki sa jag i piss on your grave haha så fel det kan bli. :) 



Av Camilla Augustsson - 20 maj 2011 17:35

Nu har jag varit så här trött i 3 dagar.... orka säger jag bara. 

Det är jobbigt. . Vill inget hellre än att sova.... sover jag middag är jag fortfarande lika trött när jag vaknar. Går runt med grus i ögonen. Suck eller. 

Får hoppas att det blir bättre under helgen. 

Menar jag äter ändå extra vitaminer nu under flytperioden. 

Får väl försöka hälla i mig nån liter vatten till med. 


INTE KUL att va så trött iaf. 


Tung och trög i skallen. jäääj min helg det. 


Imorgon ska ja städa lite här igen. gör inget annat än att stöka ner och städa. 


Moget Camilla.... moget. haha. 


Blir väl lite små plugg i helgen med... "lång helg" eftersom det är hemstudier på måndag. 


Yes... Lär spändera kvällen i soffan och glo på någon bra film och bara va kanske? 

Så får jag ta tag i livet i morgon igen. Försöka iaf. :) 


Apa

Av Camilla Augustsson - 20 maj 2011 06:42

ompa,ompa fallerallaraa. 
Sov bättre i natt vakna "bara" två gånger. Är enormt seg ändå. 
Men det ska nog gå fint. 
Kort dag i skolan idag... sen är det heelg igen.. Sköönt. 
Föreläsning idag bara. Sen blir det väl lite plugg i helgen men då väljer man ju lite själv när man vill sitta med det. 
-2 kilo stog de på vågen i morse tjohej. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards