camillaochkaffe

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Camilla Augustsson - 7 maj 2011 19:31

Idag tog vi med oss Lisen ( Svärmors hund ) upp till Sätra och traskade. 

Det är riktigt mysigt att gå där runt vattnet. 

Det var mycket folk där uppe idag.. mest gubbar som fiskade iof. 


 (Bilden är lånad)    


Men jag missunnar dom inte... för hur underbart har inte vädret varit på en skala då?? just de!! :) 


Efter det så åkte vi till Mariestad jag gick in på coop och handlade lite sallad, tomater och mozarella och massa annat för att fylla upp kylskåpet med. 

Idag ska vi unna oss fläskig kvällsmat faktiskt... haha Pizza. Men på måndag ska jag dra igång och försöka mig på ett nyttigare jag. 


Med regelbundna måltider och gymmet minst varannan dag iaf. 

Försöka är bättre än att inte försöka alls... Right? 


Nu ska jag hjälpa älsklingen att fota lite till hans Tradera annonser som han ska lägga ut. 

Av Camilla Augustsson - 7 maj 2011 10:50

Har äntligen kommit igång med träningen igen. underbart. 

Har funderat på att köra i gymmet varannan dag ungefär. 

Igår träna jag i 1,5 timme började med att köra på crosstrainern sen blev det rygg mage och liite armar. och avsluta med 10 min på crosstrainern. Sen trampade jag hem igen. 

Man blir så skönt trött i kroppen. 


Nu i veckan som kommer ska ja sköta maten riktigt med. 

Allt är bättre än inget... right? :)


Idag ska jag dra med mig älsklingen på en promenad har jag tänkt uppe vid sätra. mysigt att gå runt den lilla sjön där uppe.. vädret är ju underbart med en massa Soooool. det gillar vi!. 


Annars blir det att plocka här hemma.. lite plugg ska jag väl få gjort med.. om jag inte gör det i morgon när jag tvättar. det återstår att se. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards