camillaochkaffe

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Camilla Augustsson - 10 maj 2011 22:13

Fick ett gott skratt innan jag lägger mig. 

Gick ut för o röka... hör konstigt plastigt ljud o kollar upp.. då håller ett gäng på att plasta in någon av grannars bilar... med nån vit plast... och cyckeln hahahaha.. nån som ska gifta sig tro? eller fyller jämnt fint uppvaknade får dom iaf när dom ska iväg till jobbet i morgon haha. 


Ja me min dåliga humor satt och fnissade för mig själv. 



Nä nu ger jag upp och kryper ner bredvid älsklingen. 

Upp tidigt  i morgon... 1 timme i skolan ca bara men men.. Har läst o läst på begreppena jag valt... stigmatisering ( illa när man måste kolla upp va det hette.. ) IG blir det nog och Attidyder valde jag.. 

Får läsa på några gånger i morgon innan det är dax att gå in och skriva. 

Har ingen bra känsla alls denna gången.. psykolgi är så luddigt så mycket att ta på... vad är rätt och vad är fel??? alla uppfattar vi ju saker helt olika även om vi läst eller hört samma text... 



Aja good night

Av Camilla Augustsson - 10 maj 2011 17:41

Ute på balkongen! Försökte sitta där och läsa på lite inför provet men det sket sig. 

Säkert 40 grader minst... och bokens blad bländade mig så det var bara att gå in igen... 


Känns som om inget fastnar i skallen på mig nu.... riktig teflon-skalle Allan..... suck.

Vi ska välja två begrepp att skriva om... fördjupa oss i.. skriva reflektioner mm och det ska vi kunna utantill i morgon.. sen väljer hon 2 begrepp vi ska försöka klara av att svara på.... känns långt borta.... väldigt långt borta... 


Men klarar jag bara de två jag väljer så får jag godkänt iaf så jag sattsar på att försöka läsa in mig på två... sen får det bära eller brista.. fast är jätte nöjd med godkänt. 


Får väl sätta mig ner o försöka solla ut lite stöd ord.. inte för att jag tror det hjälper men,men.. 


En cigg och kaffe sen blir det att sätta sig med boken igen.



läjter babes


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards