camillaochkaffe

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Shit

Av Camilla Augustsson - 18 maj 2011 18:23

"Svagare" än på länge...... tack vare en okompetent staffettläkare. 


Har ringt fram och tillbaka mellan psyk i Mariestad och psyk i Vara. i flera veckor. 

När jag väl får läkarna i Vara att fatta att jag blivit utan en av mina tabletter ( lyrican som håller min oro borta .. eftersom jag har generaliserad ångestsyndrom.. går med stendig oro.. utan att veta varför. )  Då sätter dom in nya... till den 24 maj... men NU då????  jag har lixom noll dom e slut.. och det förklara jag. 

Men då är det bättre att en person som mår jätte bra ( i vanliga fall med medicinering ) ska va utan helt och falla in i oron igen. gå utan. ursäkta mitt språk men hur FAN tänker idioterna???? LESS blir jag minst sagt om jag inte ska ta i så jag spricker. 


Grymt besviken på dom stollpskotten där borta blir jag iaf. 

Sovit kasst i natt.. = dödstrött i skolan = ännu mer oro. 

Det är bara att tacka och ta emot. 


Men jag är STARKARE nu.... så jag ska klara dessa dagar utan. Men det är som att få en hård spark. tack tack psykvården. 


Behöver liksom inte ens samtalskontackt eller någon kontackt med dem alls om dom bara sköter så jag får min medecin. Har ändå själv valt att sluta med tabletterna på morgonen... minskat själv... men de två jag har på kvällen är jag i stort behov av. 


AJA... sug min "balle" .


Gick ändå bra i skolan idag.. skönt är väl det. 

Trotts att jag varit extremt trött... vilket jag hatar att vara. 

Har gått bra med flytandet med.. så nu gör jag inget annat än att springa och kissa känns det som.. men det går väl över när kroppen vant sig lite mer. 

Hade tänkt gå ut på promenad men tack vare oron i kroppen och tröttheten så valde jag att krypa under täcket och lägga mig. 

Mindre bra kanske... men kändes bäst just då. 


Får väl hoppas man är piggare och slipper oron i morgon så tar jag mig en tripp till gymmet kanske. Får se... lövar inget!. 


Idag är det Grey`s Anatomy iaf.. och det gillar Milla skarpt. 

Älsklingen är duktig han... ute och traskar. 

Medans jag ligger och glor här i soffan. 

Väntar på att klockan ska gå så det börjar.. + så jag kan ta den sista drinken för idag. 


Men nu gottar jag mig med kaffe.. det är jag värd. 


deprimerande inlägg kanske... men så kan de va ibland... upp och ner. 

Men när allt varit upp i nästan ett år så känns det som ett stort bakslag i mitt välmående. 


Tack och hej.

 
 
Ingen bild

Lena

18 maj 2011 19:07

NÄÄÄ!!! Fy F*N på de ..hur kan de. Lider värkligen med dig tösa. Fattar det inte vad de gör... sådana idioter.
Skulle det var såsvårt att sätta in ett e-resept på medisinen du behöver.
Tänker på dig ska du veta, vet hur hämst det kan vara..Finns om du behöver ..KRAMAR OM

Camilla Augustsson

18 maj 2011 19:29

Tycker det samma som dig. När dom själva vet hur bra medicinen har funkat för min oro. har inte ens behövt ha lugnande. men som sag IDIOTER. tack.. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Augustsson - 12 mars 2013 19:58

Ja nu har latmasken varit hos mig alldeles för länge.. inte OK.  Får börja lugnt med promenader iaf... halsen är inte OK.    Sovrummet är färdigt och Storarummet... Nu håller vi på med hallen. Så det går frammåt.    I morgon ska ja försöka ...

Av Camilla Augustsson - 16 januari 2013 14:00

Nä nu har jag varit hemma och ledig länge nog.... nu kan ja gärna få jobba igen. Har inget inplanerat för än den 23 och det känns ju som en evighet dit.    Idag händer det inte allt för mycket men skönt med sånna dagar med bara glida här hemma in...

Av Camilla Augustsson - 15 januari 2013 18:25

Både på hemmet och annan skit.  Vissa dagar är det ju så då bara allt snurrar runt i skallen på en. Har väl varit hemma för många dagar nu!. ;)    Har iaf fått in en hög med ved så vi får lite värme i huset.  Funderar starkt på att krypa ner ...

Av Camilla Augustsson - 14 januari 2013 15:22

Går frammåt.  Storarummet är nästan helt klart. Ska upp lite mer på väggarna bara.  Men det tar vi lite eftersom.  Sovrummet är snart klart med.. idag ska dom regla upp där dörren till vinden har varit så det blir hel vägg. För då kan vi skr...

Av Camilla Augustsson - 14 januari 2013 15:19


Falska människor får mig att må illa.  Det knyter sig i magen och jag blir arg.  Hugg mig i ryggen en gång till så ska vi se om du vågar stå kvar.     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards