camillaochkaffe

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Camilla Augustsson - 5 juni 2011 23:43

Vi fick köpt present till lilla Joel. En pool ska han få.. en lite större än den han har nu. 

+ lite små saker. 


Efter det åkte vi hem till älsklingens farmor jag la mig och solade och små pluggade lite... ( i morgon blir det att hård plugga ) efter att vi städat här hemma. 


Har även hjälpt älsklingen att slipa och sprutspackla styret som ska sitta på den ena maxin när han börjar bygga ihop den. ( får hjälpa till lite så han inte byter ut mig  )


Men jag gick hem lite tidigare än han från garaget..

Har kikat på Dr Quinn.. helt fast i "skiten". :) Så det kan gå.. nostalgi på hög nivå.



Får som sagt storstäda här i morgon.

På onsdag får jag köra en maskin tvätt om den finns någon tid ledig.. om inte fick jag lov att låna Vivvis tvättmaskin en sväng. snällt av henne.

Så jag kan bädda rent och dammsuga och tvätta golven på onsdag.

För på kvällen blir det att skrubba.


Köpte ett nytt halsband idag.. me like + örhängen.


bild kanske kommer senare eller i morgon.  

Av Camilla Augustsson - 5 juni 2011 09:22

Jahaa..  har varit i garaget där jag har hjälpt älsklingen att göra rent motorer till mopparna som han skulle blästra. 

Och nu ser dom ut som nya. Så nu är han nöjd min darling.


 

sjukt het haha.. men bra att han skyddar sig från dammet när han filar.  


har "stått stilla i vikten"...... boring.  Gick upp lite och fick panik.. men så kom det roliga på posten och då fatta jag... jag samlar på mig väldigt mycket vetska i kroppen när jag har lingonvecka. går upp 1,5-2,5 kilo ... sjukt.

Eftersom man är så våg k*t så stirrar man ju sig blind på siffrorna som visas.


Nu är det iaf bara 4 dagar kvar på pulver om man räknar med idag 5 dagar kvar tills operation.. om man även räknar med idag här med.. iii börjar bli nervös.

Jobbigt. Men försöker att inte tänka på det iaf.


Idag ska jag öppna böckerna för första gången under helgen och börja plugga inför provet.. bra jobbat Camilla.

Är sjukt nervös där med..eftersom det är så mycket att ta på i etik och livsfrågor.

Och sen en massa nya ord som man ska ha koll på med.

Ja,ja... får se hur det går.. floppar säkert denna gången.
Skulle va så typiskt eftersom det är sista kursen innan sommaren.


Ska även börja skriva om hur religionerna ser på sjukvården och äldrevården.

Dom andra gör ju den delen muntligt.. men eftersom jag ligger på operationsbordet då så får jag göra det skriftligt och då ska jag skriva om 3 religioner.. budismen, jehovas och islam.


Så det får jag väl skriva på ikväll.


Vi ska strax in till skövde och inhandla en födelsedagspresent till lilla Joel som fyller 3 den 14 juni. Men dom ska ha kalaset den 12. Får se om man är pigg nog att vara med.. vill ju men jag får ju lyssna på kroppen i det läget.

Vi ska även se om vi får tag på ett parrasoll till balkongen blir sjukt hett där pga av väggarna.


ha en bra dag.


Over and out. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards