camillaochkaffe

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Camilla Augustsson - 7 juni 2011 06:10

tror att jag varit nervös i onödan inför alla andra prov denna terminen. 

Men ska jag vara helt ärlig utan att överdriva... så känns det som om detta sista provet kommer att gå åt skogen. 

Känns inte alls bra i magen. . får jag bara G så är jag super duper glad liksom. 

Behöver varken ha VG eller MVG. 

G betyder minst lika mycket för mig. 


Etik och moral. 

Normer Värden Värdekonflikter osv. 

Jiiihaaaaa.... 



Nu sitter jag iaf och dricker kaffe och tar det lugnt. Vi åker in halv åtta till skolan så då hinner jag läsa på lite där innan det är dax. 

Jag är sån att läser jag för mycket så sätter sig inget. 



Efter skolan blir det att tvätta... måste tvätta rent kläderna som ska med till sjukhuset .. och sängkläderna som jag ska bädda rent med i morgon kväll. 

guud va nervös ja är 1000 fjärliar i magen. 


va inte alls sån här inför förra... va lugn som en filbunke fram tills på morgonen. 


Jobbich.. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards