camillaochkaffe

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Camilla Augustsson - 14 juni 2011 18:06

Vill så mycket... måste göra så mycket... mycket o mycket.. städa och tvätta. 

Men min energi räcker trappan ner... typ. 

Så fort jag reser mig snurrar det till i skallen värre än när jag åkt någon snurrig karusell.. har haft det så lite innan.. men nu är det varje gång jag reser mig upp. 


Måtte ja få tillbaka lite av min energi snart annars blir jag tokig.. 

Vill kunna gå ut och gå.. iaf till gastorp och tillbaka.. ( kort sträcka ) 

Eller bara kunna gå och handla utan att känna mig död i flera timmar efteråt. 


Var på brandsäkerhetsövningen idag.... Birgitta va så go och körde mig dit och hem.. trotts att hon inte ens skulle på den själv... hur SNÄLL är inte den människan???????????


Men dum kände ja mig... 


Satt där i tre timmar efter 1,5 blev ja yr och trött. och då satt vi bara... 

då kanske ni förstår hur min energi är för tillfället... lika med noll med andra ord. 


Men jag ska inte klaga... för ner i vikt går jag. - 60 kilo nu sen ( från allra första början ) flytstarten i mars 2010. 

ja och jag har massor kvar... då är det ju bara att räkna ut hur stor detta huset ( villan ) va innan. 


Men jag är jätte glad!!! allt är bättre än förut. 


maten går bra... fick nog en dumpning light på förmiddagen.. slängde i mig filen lite för fort utan att tänka mig för. 

Men de gick över fort.. fick lite hjätklappning och blev lite trött. 


Älsklingen är iväg på speedway hade velat med men stannar hemma  nu när energin är som bortblåst. 

Så jag färgar håret och kollar på Dr.Quinn och dricker vatten. 


Älsklingen och jag firar 2 år tillsammans idag ( ifrån varandra ) haha.. aja får sova med han sen iaf. :)

Det är huvudsaken. 


Tycker så synd om han... jag är en riktig bitter*itta för tillfället. 

inte meningen alls.. vill inte vara så skämms efteråt. 

Men blir sur och irriterad för små saker... och då verkligen SMÅ saker.. 

Men är väl kanske för det snåla intaget på ( näringsrik mat ) och antal kalorier??? 

Men han sa att han står ut med det.. även om vi hugger som huggormar i mellanåt. haha. Det måste vara äkta kärlek det?? ja tror det iaf. :) 

Min underbara gubbe..Han är ju mitt allt verkligen. 

Hoppas det kommer att hålla livet ut med honom. Han är Mr Right för mig. 

Min stora kärlek. japp han e min.. så hands off... or i will kill u. mohahaaa.



 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards