camillaochkaffe

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Camilla Augustsson - 8 juni 2011 22:40


Kommer du ihåg? 


Love you

Av Camilla Augustsson - 8 juni 2011 22:11

Nu ska jag strax gå in och bädda rent i sängen. 

Sen ska jag gå in och duscka och skrubba med  desinfektionsmedel

 

Hibiscrub!


Sen ska jag va ren.. eller rättaresagt renare. 

Gillar inte o ha det i håret.. det blir torrt och trassligt.. riktigt svinto.

Men packade ner schampo.. balsam och inpackning som jag kan använda på sjukhuset sen. Så man får ordning på det igen. 

Packa även ner hörlurarna till mobilen så jag kan lyssna på musik när jag vaknat till liv. :) 



Vill bara säga till min familj gammal som ny ( simons familj ) mina vänner mm att jag Älskar er enormt mycket. 

Är så glad att ni finns i mitt liv, stöttat/stöttar mig i det hela.

Ni är underbara!! Tack!

Av Camilla Augustsson - 8 juni 2011 19:13

Har dragit ut på det hela dagen. 

Men får väl göra det strax. 


är ju bara vad man ska ha med sig.. har alltid en tendens att packa för mycket även om jag bara ska va borta över en natt. 


Ska packa ner min ny inköpta bok iaf så har jag nått att göra ifall det blir som sist att jag är vaken mycket på natten. 

och mobilen ska med för den får man tydligen ha nu. grejt. kommer väl ha den på ljudlös för att inte störa någon såklart. respekt för dom andra måste man ha.. tillhör väl rent bondförnuft. 


Älsklingen är iväg och köper minimjölk så jag får mig några sista muggar kaffe. för i morgon lär jag inte få mig något koffein. :P så bäst att passa på nu. 

tuggumi skulle ja även få. och looka. 

Av Camilla Augustsson - 8 juni 2011 18:07

07.15 ska jag infinna mig uppe på avdelningen och 07.45 drar det igång. 

Kan ju tacka gud för att jag får en lugnande innan för så nervös och orolig som jag är nu.... är så nervös så det känns obehagligt periodvis. 


Missförstå mig rätt. ;) Jag tror att allt kommer att gå jätte bra. är inställd på det. 

Men är ändå äckligt nervös. 

Så här var det inte sist... inte alls i närheten. Jag var lite nervös precis när jag kom upp på avdelningen på morgonen.. men sen gick det över fort med hjälp av tabbletten då var jag cool lugn. 


Och allt gick toppen den gången så förstår inte riktigt varför det känns så jobbigt nu. 

Har väl mer att förlora om något skulle gå fel... sambo, skolan.. och att jag mår bra!. 


Har blivit godkänd i kursen idag med etik och livsfrågor. Så jag har klarat av alla kurser denna terminen är så sjukt stolt över mig själv. 

Underbart ju! Så nu behöver jag inte tänka mer på skolan på ett tag. Förutom när jag ska fixa fram böckerna inför nästa termin. :) 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards