camillaochkaffe

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Camilla Augustsson - 11 juni 2011 22:52

-1 kilo var det på vågen i morse.. nu va det -1,3 Så ner går det iaf. 


Blir manisk på vågen.. vill inte men det bara blir så. 

Man blir så glad när det går ner. 

Även om det så bara är ett hekto. 


Aja... får ha våg förbud i några dagar nu.. så kanske det blir ännu roligare att väga sig sen. 


Försöker få igång magen... behöver gå o göra nummer 2 

Men tarmpaketet vill inte sammarbeta riktigt än. 

Men det kommer väl det med. 


Har slått in presenterna till lilleman. 

Simons kusin Krille har varit här i eftermiddag.. Mycket trevligt var längesen man träffa han så det var inte helt fel. :) 

Blev lite kaffe och massa tjöt. 


Klockan 15 börjar kalaset i morgon så får packa med proviva och soppa så jag har när vi är i ullervad på kalas. 

Planerar man bara så funkar det bra. :) 


Ska ta till mig tipset om kasella... är mycket proteiner i det och det behöver jag få i mig. 
Så blir en till soppan och 1 till filen... får man bara i sit lite extra är ju det bra. :)


Nu ska jag strax sova och får hoppas att man får sova hela natten i natt utan och vakna så fort man vänder sig.

Men hoppas kan man ju iaf. :)  

Av Camilla Augustsson - 11 juni 2011 15:27

Är ju inte den samma än. haha men ja,ja den kommer väl ikapp. bara varit opererad i 2 dagar nu. 

Mins att jag var lika frustrerad sist över energin men men. 

Annars mår jag toppen. Inte haft några problem förutom lite håll känsla på venster sida men samma där.. lika dant sist så inget jag oroar mig för. 

Är väl gasen som vill ut.. eller tarmarna som försöker fixa till sig. 


Funkar fint med maten än så länge med. 

Äter min fil,proviva och soppa. dricker vatten och kaffe. :P 


Just nu har vi Krille här på besök. Älsklingens kusin.. Mycket trevligt faktiskt!. 

Så han har fått lite kaffe mm. 


Oc

Av Camilla Augustsson - 11 juni 2011 08:45

Köpte bla denna soppan igår. 

Ska ju äta soppa till lunch och middag nu i en vecka. 

Och denna var riktigt god om du fråga mig. 

Så ska ta den till lunch idag. 

Köpte 5 olika så ska bli spännande och se om dom andra är goda oxå. 

Släta soppor. Fil, Juice eller proviva.. vatten och kaffe är vad mitt mat intag består av denna veckan men det är helt OK. 


Testa den du med. :) 

 

Färdiga soppor

Kelda® Karibisk soppa 4%

Kelda® Karibisk soppa är en exotisk smakresa med ananas,

röd curry och ingefära. Soppan är färdig att ätas som den är,

men man kan också komplettera med olika tillbehör.

Av Camilla Augustsson - 11 juni 2011 08:08

Första natten hemma.

Har fått sova lite mer i natt.. vaknat några gånger och gått upp.. Men lagt mig och somnat om lika fort igen. 

Så skönt att få ligga i sin egna säng igen. 


Har precis ätit frukosten 1 dl naturell fil. 

Så nu dricker jag lite kaffe och är trött igen. 

Funderar på att sova en timme till kanske. 


Återstår att se. :)


Detta är en av mina bästa vänner. 

Älskar henne!! 

Ibland måste man faktiskt visa detta. 

Även om vi bor ca 13 mil ifrån varandra så vet vi ändå vart vi har varandra.

Det är vänskap det? right. 


 


Min vän och hennes dotter. 

Mina fina tjejer det <3


 



Och här är en till av mina bästa vänner. 

Även hon i trollhättan. :) 


 

Längesen vi sågs men nu i sommar får det bli av igen. :) 


Här är hon med sin systerson Dante.  En liten sötsak. 


 



Älskar er alla lika mycket här ifrån även om det är 13 mil men det är ju inte på andra sindan jordklotet iaf. :) 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards