camillaochkaffe

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Camilla Augustsson - 15 juni 2011 23:32

mina känslor innom mig sliter mellan att vara grinig till att vilja gråta. 

Känner mig kluven.. Men det går väl över. 


Jobbigt med alla "hormonrubbningar" efter operationen. 

Reagera inte alls så här starkt sist. 

Men det är ju ett större ingrepp. 

Är när jag är själv som jag känner tårarna bärnner. 


Va längesen jag grina om man bortser från i förmiddags. 

Tårarna sputa fanna ingen hejd.. Men gud så skönt det va samtidigt. 


Va och fika och tjata med Jenny en sväng det var trevligt. 

Sen i em har jag inte gjort annat än att glo på dr quinn. 

Då har jag oxå velat grina.. 

Får hoppas att detta går över fort. 


Imorgon ska jag och dricka kaffe med underbara Ulrika! 

Träffa henne genom praktiken i våras. 

En underbart go tjej verkar det som under den korta tiden jag känt henne. 

Så ska bli skönt att komma ut lite.. tar cykeln. 

Måste även ringa VCT har fått infektion i översta operations såret. 

Ömt och dant. 


Längtar tills Fredag då kommer Anna , Svante och mosters älskling Erik och hälsar på mig här. 

Jag och syster ska passa på att ta en sväng till Mormor. 

Så hon får träffa henne lite.. sist jag hörde nått så va hon "piggare".. ( för att vara sig själv )


Lödag tvätt och Måndag börjar jobbet. 



Tänkte mycket på magnus igår.. 4år... kan ni fatta att 4 år kan gå så fort. 

Ibland kan jag komma på att jag saknar han så mycket att jag vill spricka. 

Misstro mig inte.. jag ÄLSKAR verkligen Simon. 

Han är mitt allt, mannen jag ska dela mitt liv med. 

Och få 1-2 små mini som springer runt. 


Min längtan efter barn blir starkare för varje vecka som går. 

IHan har det bättre där han är... än att bli ett kolli. 

Men men... man kan vända och vrida på det tusen gånger om. 

Vila i frid


Nej nu ska jag ta mitt pick och pack och lägga mig..hoppas på att man får en tid till vct i morgon.. 


natti

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards