camillaochkaffe

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Camilla Augustsson - 12 juni 2011 22:49

Allt har gått bra. 

Fick sova lite mer i natt igen.. så snart kanske jag är tillbaka i mitt vanliga sömnmönster. 

Hoppas går ju.. på förmiddagen tog vi det lugnt... vila lite på förmiddagen. 

För att orka med Joels kalas på em. 

Och det gick bra. 


Nu har jag precis bytt plåster på såren på magen. 

Dom ser bra ut. . 


Magen verkar inte vilja komma igång än.. tog lactulos förut idag än har det inte hänt nått... mer än att magen har låtit lite extra.. behöver verkligen få gå på dass snart. Så fort jag äter lite så sväller magen upp med luft. 
Gör absolut inte ont... men jobbigt ändå att känna sig som en smällballong.


Ska strax lägga mig.. Älsklingen ska till jobbet i morgon igen.

Jag ska väl antingen sopa av här eller försöka mig på att dammsuga.

Simon tog disken nu i kväll go han är.


Annars blir det soft i morgon med... tisdag på vår 2 års dag så ska jag på brandsäkerhetsövning inför sommarjobbet.  



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Vikten

Skolan


Ovido - Quiz & Flashcards